Olot-Bescanó: 50 km de res!

bd650ff2990d11e2b8f122000a1f9345_7Divendres 29, vaig caminar 50 km per primer cop a la meva vida.

La meva germana Silvia (la meva entrenadora personal), el Josep (el meu suport particular) i jo mateixa vam sortir de Blanes a les 6 del matí. El Josep ens va deixar a Olot a quarts de 8 i cap a les 8 començàvem a caminar.

Vam fer el primer tram sense gairebé aturar-nos (bé, un pipi, em trec la sorra, etc.), gairebé 34 km en 5 hores. Vam caminar a bon ritme que només va disminuir una mica en pujar el coll d’en Bas (620 m).

Cap a les 13, vam arribar a Amer i vam entrar al poble per dinar (entrepà de llom i formatge, no us penseu), 40 minutets i en marxa!

Tot i que vaig seguir el consell del Javi i em vaig posar vaselina als peus, cap al km 35, vaig notar la primera butllofa al peu esquerre i, una miqueta més tard, la segona al peu dret.

Al km 40, vam decidir acabar la caminada a Bescanó i no a Salt, pensant que 50 km era una molt bona distància. Hi vam arribar a les 17 i el suport Josep ja ens esperava.

Al primer cartell indicador de Vies Verdes de Bescanó, la distància marcada era 49, 4 km. Com que volíem fer-nos la foto dels 50, vam caminar fins al següent i, ja ho veieu, 49, 9 km. Quina ràbia!

Vam acabar cansades però molt contentes. Les butllofes ja estan curades i ahir ja vaig fer la meva caminada rutinària per La Tordera. Ara la Silvia i jo busquem un moment en què ens puguem escapar per fer-ne una altra.

Les fotos AQUÍ

Lidia

2 thoughts on “Olot-Bescanó: 50 km de res!

Leave a Reply

