El darrer entrenament pel Paseo de la Castellana

Divendres passat vaig haver de passar per Madrid per fer un canvi de trens. Arribava a l’Estació de Chamartín i havia d’agafar el següent a l’Estació d’Atocha, i tenia 90 minuts de marge.

Des que vaig comprar els bitllets havia previst desplaçar-me en metro, però durant el viatge fins a Chamartín vaig recordar que feia molt de temps que no trepitjava Madrid (hi vaig viure gairebé un parell d’anys) i que estaria bé poder aprofitar l’avinentesa i veure quelcom més que túnels i estacions. A banda… abans de la Trailwalker volia fer un darrer entrenament caminant a ritme vigorós. Així que vaig unir les dues coses i vaig pensar: i si provo de canvar d’estació a peu?

Google Maps em va dir que trigaria una hora i 35 minuts, però jo tenia 5 minuts menys i havia de validar bitllet, etc. D’altra banda, sé que els càlculs de Google Maps per als trajectes a peu preveuen un ritme de passeig, així que anant ràpid hauria de ser possible. Però… i els semàfors? El trajecte entre les dues estacions és totalment recte pel Paseo de la Castellana i, en el tram final, pel Paseo del Prado: en total, uns 8 km. Bé, com és de suposar perquè estic escrivint aquesta nota, vaig decidir-me a intentar-ho i el resultat va ser positiu: 8 km en una horeta i pocs minuts. Un entrenament inesperat, atípic i divertit 🙂

Chamartín - Atocha

Chamartín – Atocha

Símbol de prosperitat econòmica i espiritual

Símbol de prosperitat econòmica i espiritual

Centre de negocis de Florentino Pérez

Centre de negocis de Florentino Pérez

Jardí tropical a Atocha

Jardí tropical a Atocha

Caixaforum

Caixaforum

Chamartín

Chamartín

La bandera d'Ansar: per si no queda clar a quin país pertany Madrid :-P

La bandera d’Ansar: per si no queda clar a quin país pertany Madrid 😛

Teatre Fernán Gómez i Biblioteca Nacional

Teatre Fernán Gómez i Biblioteca Nacional

Centre d'operacions d'Ana Botella amb la Cibeles al davant

Centre d’operacions d’Ana Botella amb la Cibeles al davant

I aquesta setmana, bona alimentació i poc suor per arribar en condicions a la sortida d’Olot.

Leave a Reply

